بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بچه هاازتون عاجزانه خواهش میکنم که بخونید

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ

بچه هاازتون میخوام که دوست عزیزمون شباهنگ رودعاکنید

همتون ازحالش باخبرین

الانم که بخاطربیماری قلبی بستریه

دعاش کنیدتاخوب شه

امروزروزخوبیه دعاش کنید

خدایاتوروبجون حضرت معصومه قسمت میدیم حال تمام مریضاروخوب کن شباهنگم بااونا

آمین

http://shabahang2.blog.ir/

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۶)

  • کارشناس پارت
  • الهه درود
    مطلب بچه هاازتون عاجزانه خواهش میکنم که بخونید شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.com
    اینم شماره تماسمون:
    012
    88756411
    پاسخ:
    ممنونم
    ان شاءالله هرچه زودتر خوب میشن
    پاسخ:
    ایشالا
    ممنونم
    خیلی ناراحت شدم براش!!!ایشالا تنش سالم بشه!!!آمین!!!
    پاسخ:
    آمین
    ممنونم
    شفای عاجل ان شاالله...
    پاسخ:
    انشاالله
    ممنونم
    خدا بهشون سلامتی بده هرچه زودتر ان شالله 
    پاسخ:
    ایشالا
    ممنونم
    ان شاء الله که هرچه زودتر حالشون خوب بشه...
    پاسخ:
    ایشالا
    ممنونم
    ایشالا که حالشون سرعتر خوب بشه
    پاسخ:
    ایشالا
    ممنونم
  • سید رضا حسینی
  • سلام 

    من طبق حسی که قبلا گفته بودم اومدم پابوس اقا امام رضا 😍 

    توی حرم اگه دعام مقبول باشه حتما حتما حتما
    پاسخ:
    ممنونم
    فراموشش نکنید
    ان شاالله که زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن
    پاسخ:
    ایشالا
    ممنونم
    آرزو میکنم و دعا میکنم که هر چه زودتر خوب بشن ، ان شاءالله
    پاسخ:
    ممنونم
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • خیلی ناراحت کننده است

    آمین
    پاسخ:
    آره
    ممنونم
    ان شاالله که حقیقت نداشته باشه .اگه هم داشته باشه ان شاالله خوب بشن.ولی 
    هستند کسانی که الکی از این پستها در غیاب نبودن نویسنده ی وبلاگ میذارن.
    پاسخ:
    نه این درسته
    شباهنگ قبلاهم بخاطراین بیماری بستری شده بود
    خدایاتوروبجون حضرت معصومه قسمت میدیم حال تمام مریضاروخوب کن شباهنگم بااونا آمین


    پاسخ:
    آمین
    ممنونم
    الهی آمین
    پاسخ:
    آمین ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ان شاءالله
    آمین یا رب العالمین
    پاسخ:
    آمین
    ممنونم
  • د‌ل‌باخته ..
  • اللهم اشف کل مرض...
    پاسخ:
    آمین
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.