بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

آقایه چیزی؟آیاشوهرغنیمت است؟خخخخخ

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

خوسوال اینه که عایاشوهرغنیمت است؟

جواب:خیییییییییییییییییییییییییییرم

آنکه زیاداست شوهراست

ازدررودیوارمیباردوالاااااااااا

حالاندونم کدوم بی شوهری گفته که شوهره کمه

راس نمیگم؟؟؟؟؟؟؟؟

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۲)

هم دخترش زیاده هم پسرش!!!مساله اینه که دختروپسر خوب کمه متاسفانه!!!
پاسخ:
آره کمه
ممنونم
  • الهه خانوم
  • خخخخ اره جونم زیاده حالا تو جوش نخورツツ
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    جوش چیه؟
    آخه چرابایدجوش بخورم؟
    خخخخخ
    ممنونمممم
    شوهر زیاده  ولی به هر شوهری نمیشه گفت شووووهررررررر :دی
    پاسخ:
    آره اینم راس میگی
    شوهر خوب کم است :)



    البته خو تعداد دختر خانم های مجرد چند برابر پسر های مجرد است...
    البته من خودم حاضرم برای حل این مشکل سه چهار بار ازدواج کنم :)))
    پاسخ:
    خخخخخخ
    نه توروخداتوهمون یه بارازدواج کن
    نمیخوادآماردخترای مجردبیاری پایین
    هرچیزی خوبش کمه


    پاسخ:
    آری
    درسته کمه
    ممنون
    کاملا راست میگی تو :))
    پاسخ:
    مخسیییییییییی گلم
    سلام :
    دخترانست اینجا گمونم ....
    پس من رفتم ....
    پاسخ:
    سلام
    خخخخ
    آری دخترونس
    هم دختر زیاده و هم پسر
    آنچه که کمه ازدواجه
    حرفی رو زدم که راحت قبول کنی
    پاسخ:
    آره والا راس میگی
    هردوتازیاده
    دخترانازمیکنن شوهرنمیکنن
    پسرام عشق وحال میکنن زن نمیگیرن
  • رفیق خاموش
  • شما همیشه راس میگی :)))
    پاسخ:
    مرسی بابت این حرفت
    آری آری
    شوور بسیارس
    فقط باید درست انتخاب کنی :دی
    پاسخ:
    آری دیه
    این انتخابه مهمه
    فداتم آجی
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • :/
    پاسخ:
    ممنون
    نه بابا شوهر کجا بود خخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    باورکن شوهرزیاده

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.