بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

والامن استرس ندارم

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ب.ظ

باباوالامن استرس ندارم

امااین مامانم هی استرس میگیره

هی همش میگه الهه امسال قراره کنکوربدیاااا

منم میگم مامان جونم بیخیال شو

مهم نیس

چیه همش خودتواذیت میکنی

کنکورکه جن نیس

من والاازش نمیترسم

حالایاازش موفق درمیام یانه

من یه دخترم

اگه شاغل نباشمم مهم نیس

چون قراره یکی نونم بده

بعدش اگه مشکل کاره میشینم کارای هنری میکنم

اونی که زیاده کاره والااااااااااااااا

من اینارومیگم بعدش مامانم میشه آب روذغال

جلزولزمیکنه همش

خواهرمن مادرمن باباخودتواذیت نکن بیخیالش

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۵)

لطف کنید حرف مامانتونو گوش بدین وشیطونی نکنید!!!
پاسخ:
نع
حسش نیس
اگه گوش بدم استرس میگیرم
:))))))
پاسخ:
ممنونم
کاره مادرا همینه :)

+تو استرس نداشته باش
پاسخ:
خخخخخخخخخ
نه باااامن که ندارم
ولی مامانم استرس شدیدداره
اوهوم :((((
پاسخ:
چی شده؟
  • رفیق خاموش
  • سلام:خیلی خوبه که استرس نداری

    آفرین :)

    موفق باشی 
    پاسخ:
    سلام
    آری عالیه
    مرسی همچنین
    والا..
    پاسخ:
    ممنونم
    منم خیلی بی خیال کنکور بودم...
    یادش بخیر...
    اینقدر بی خیال بودم که روز کنکور دانشگاه دولتی رو یادم رفت و کنکور ندادم ...خخخ
    مجبور شدم برم دانشگاه آزاد :)
    پاسخ:
    خخخخ
    تودیه خیلی بیخیال بودی
  • دخیـ گمشدهـ
  • والااا
    پاسخ:
    والاهمینوبگو
    ممنونم
  • سوران زوراسنا
  • سلام

    آفرین که استرس نداری انشاالله موفق میشی

    خدانگهدار
    پاسخ:
    سلام
    آره اصلااسترس ندارم
    ممنونم همچنین
    خدانگدارتون
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • :)))
    پاسخ:
    سپاااااس
    خخخخ
    بی خیال کنکور
    پاسخ:
    آره بیخیال
    شما مگه معلم نبودید؟
    پاسخ:
    آره خومعلمم
    ولی کنکورم بایدبدم دیه
    هنوزپیش دانشگاهیموپاس نکردم ک
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    فداتم
    ممنونم
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • اگه شاغل نباشمم مهم نیس

    هعی....



    پاسخ:
    خومهم نیس
    امابراشمایی که پسری مهمه
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • واقعنا خوش به حالتون :))))))))))
    پاسخ:
    آره که خوش بحالم هس
    چون کلابیخیالم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.