بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پریروزمن وداداشم قرارگذاشتیم که پسرعمه ام روببیرم شورابیل

مامانم وسایل حاضرکردرفتیم

بعدکلی والیبال

رفتیم شام خوردیم

بعدشام منوداداشم گفتیم باسینایکم بگردیم

سیناپیشنهاددادکه بریم سوار اژدهاشیم

من گفتم ازارتفاع میترسم

سیناگف بااااااااا توکه توهمه چی تاحالاپایه بودی بیاتواینم پایه باش

اولش گفتم نه شمابرین سوارشین منم میرم استخرتوپ

بلاخره گفتم باشه بریم

رفتیم سوارشدم

اماخیلی افتضاح بود

منی که توخونه بالای یه چهارپایه ی نیم متری نمیتونم برم رفتم سواراون شدم

ازترسم نه میتونستم گریه کنم نه میتونستم دادبزنم فقط چشاموبسته بودمو داشتم سیناروفش میدادم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۹)

چهارپایه که دیگه ارتفاع نداره خب !!!!

پاسخ:
نه داره
بخصوص اگه داداشات بخواداذیتت کنن وچهارپایه روتکون بدن
الهه ؟!
نه الهه؟!
آخه ارتفاع ترس داره دخترم ؟!
:))
پاسخ:
باورکن داره
الهه ؟!
نه الهه؟!
آخه ارتفاع ترس داره دخترم ؟!
:))
پاسخ:
خخخخخخخخخ
الهه نه الهه چیه دیه
خب آره خیلیم ترس داره
  • سید رضا حسینی
  • چند سالتون بود ؟ 

    دنیاااااااای توپ ؟
    پاسخ:
    خوالان من سه سالمه
    آره همون دنیای توپ
    خخخخخ الهی
    منم بدجور ترس ازارتفاع دارم
    پاسخ:
    توام؟
    خیلی بده این ترسه
  • نشسته خنده
  • خخخخخخ
    -_^
    پاسخ:
    ممنونم
    خخخخخ الهی 
    پاسخ:
    ممنونم
    خخخخخ
    من نمیترسم


    پاسخ:
    خوش بحالت
    منم خیلی از ارتفاع میترسم
    از چرخ و فل کم خیلی میترسم:(
    پاسخ:
    من اصلادوس ندارم برم یه جای بلندوحشتناکه
    منم مثل توازچرخ وفلکم میترسم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • +++
    پاسخ:
    ممنونم
    من از ارتفاع نمیترسم فقط یه کم چندشم میشه... همین ^_^
    پاسخ:
    بله حرف خوبیه برای پنهان کردن ترستون
    ممنونم
    سوار اژدها شدین؟؟؟!!!یاخدااااااا!!!خخخخخخ!!!حقش بوده فش بخوره پسرعمتون!!!ولی ارتفاع چیز خوبیه!!!هیجان داره!!!
    پاسخ:
    نه من ازارتفاع بدم میادسرم گیج میره
    ان شاالله ترستون بریزه.
    پاسخ:
    خخخ
    امافک نکنم بریزه
    منم میترسم الهه
    پاسخ:
    توام؟
    ایول آجی جونم
    حالاچیکارکنیم تانترسیم؟
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • خخخخخ شما سوار هواپیما شی چیکار میکنی

    وقتی خلبان میگه ارتفاع از سطح زمین 11 کیلو متره خخخخخخ
    پاسخ:
    هیچی شایدبمیرم
    اونجام اگه وسیله رونگه نمیداشت حتمایه سکته ی ناقص قلبی میزدم
    خخخخ
    صحنه ی خیلی باحالی بود
    امیدوارم ترست از ارتفاع بریزه :)))
    پاسخ:
    امکان نداره این ترسه بریزه
  • علی رحمانی پور
  • خخخخخ
    من نمیترسم
    پاسخ:
    امامن بدجورمیترسم
    عجب !!!!
    پاسخ:
    عجب
    ممنونم
     خوب نمیرفتید .
    ولی بدم نشد یه تجربه به تجربیات شما افزوده شد .
    پاسخ:
    خوتاثابت کنم که ترسونیستم
    وپایم رفتم خودموبدبخت کردم
    ینی حدوددوسه دقیقه نمیتونستم ازسرجام بلندشم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.