بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

عشق چیزعجیبیه جدا

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ

 


دریافت

عاشقشونمممممممممم

عشقم هستن

ندونم کلا ازبچگی این دوتارودوس دارم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۶)

قشنگ بود والبته تکراری!!!ببخشیدا!!!
پاسخ:
برامن خوتکراری نبود
شایدشمایه جادیه دیده بودیش
 دارم دانلودش میکنم
حتما قشنگه ^_^
پاسخ:
آره خیلی قشنگه
من که دوسش دارم
خوتوام میتونستی قبل دانلودگوش کنی بش
  • کیکاووس ضیغمی
  • تمام کائنات بر پایه عشق بنا شده و با آوای عشق در رقصند
    پاسخ:
    آره
    ممنونم خوشگل گفتین
    من تازه دانلود کردم....چیزی عجیب تر از عشق نیست
    پاسخ:
    آره چیزی  عجیب ترازعشق نیس
    ممنونم
    خوشگل بود :)
    پاسخ:
    ممنونم
  • رفیق خاموش
  • جدا عشق چیز عجیبیه :)
    پاسخ:
    اره عجیبه
    مرسی
    قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنون
    گشنگ !
    پاسخ:
    مرسی
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • اوووووووووووورین
    پاسخ:
    ممنونممممممم
  • سرباز شیعه
  • +++
    پاسخ:
    ممنونم
  • ♥ محجبه ♥
  • ....
    پاسخ:
    ممنونم
    سپاس.
    پاسخ:
    خواهش
    ممنونم
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • قشنگ بود :)))))
    پاسخ:
    ممنونم
    آهنگ قشنگی بود
    پاسخ:
    ممنونم
    :)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالی و زیبا
    خوشبحالت
    پاسخ:
    ممنونم
    اماچراخوش بحالم؟

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.