بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

امان ازروزی ک....

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۷)

عکسی که گذاشتی خیلی قشنگه!!!یه لحظه رفتم تو نخش!!!سخت نگیر!!!سخت بگیری سخت میاد اسون بگیری اسون!!!
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • چرا اجی چی شده ب من بگو
    پاسخ:
    هیچیم نشده
    فقط چون ازاین عکسه خوشم اومدگذاشتمش
    خیلی بده واقن
    پاسخ:
    ایهیم آره خیلی بده
    ممنونم
    چرا همش پستای اینجوری؟
    پاسخ:
    ندونم
    پستای شادندارم
    ینی متن خنده داربه ذهنم نمیرسه
    تادلمم نگیره چیزی نمینویسم مگردرشرایطی که نیازبه آپدیت وب باشه
  • ♥ محجبه ♥
  • آره واقعا
    درک میکنم و میفهمم :(((((
    پاسخ:
    آره
    ممنونم
    +
    پاسخ:
    ممنونم
  • سینا مرادی
  • امیدت ب خدا، بالاخره ی روز خوب میاد...
    پاسخ:
    من که ناامیدنیستم
    فقط ازاین عکس خوشم اومدگذاشتمش
  • ♥ محجبه ♥
  • نتم ضعیفه
    عکس برام باز نمیشه :(((
    پاسخ:
    هیچی نوشته که
    امان ازروزی که گریه هم تسلی بخش حال خرابت نیس
  • سرباز شیعه
  • ممنون

    پاسخ:
    منم ممنونم
  • محمد دانشمند
  • آی وای
    پاسخ:
    خخخ
    ممنونم
    هعی :(
    پاسخ:
    هیییییی
    اماناراحت نباش
  • مداد رنگی
  • عکس نوشته قشنگیه
    ولی خب چرارمزگذاشتی؟
    پاسخ:
    به دلایلی میخوام یه مدت رمزی بنویسم
    سلام
     ا ره واقعآ ...


    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    وایی...
    مثل همین لحظه ی من :((((((
    پاسخ:
    امامن غمگین نیستم
    ازاین عکس خوشم اومدگذاشتم
    نبایدناراحت باشی میگذرد
    بیخیال غم وغصه عزیز
    سلام :
    آره واقعآ ...

    عکس رو بک گراند گوشی یه بنده خدایی دیدم ...
    پاسخ:
    سلام
    منم این عکس ازیه سایت برداشتم
    سخت نگیر آبجی

    این نیز بگذرد...
    پاسخ:
    من که سخت نگرفتم
    میدونم اینم میگذره
  • سیّد محمّد جعاوله
  • وضع خرابه مثل اینکه
    زیاد سخت نگیر

    پاسخ:
    نه بابامه کی میگه وضم خرابه؟
    خیلیم خوبم
    اصلانم سخت نگرفتم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.