بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دعوادعواسرمربامرباتموم شددعواشروع شد

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

آقاجاتون خالی

امروزسرکلاس نقاشیم یه دعوایی شدایه دعوایی شد

بایدبودین ومی دیدید

اصلادست خودم نیست

من مادرزادی ازپسربچه بدم میادنمیگمامتنفرم فقط میگم بدم میاد

دوخواهربرادرسرنمیدونم چی باهم زدوکشتارراه انداختن

منم به عنوان مثلامعلم خواستم ازهم جداشون کنم دیدم که نه نمیشه خودمم قاطیشون میشم

حالابایدیکیم میومدومنوازاوناجدامیکرد

باپسره دعوام شد،بش گفتم اگه بازم این کاروکنه توکلاس راش نمیدم

پشیمون شدوبه اجبارخواهرش اومدبم گف ببخشیدخانم مربی

ولی لامصب غرورداش تااین هوا

آخه یه پسرتواون همه دختر؟

ولی حال دادا!یه جیغی کشیدم سرش

بیچاره مثل میخ صاف شد،خخخخخخ  اماحال داد

یادش بخیرمنوداداشمم مثل اونادعوامیکردیم مامانم میومدجدامون کنه آخرش جدانمیشدیم باکفگیرمیوفتاددنبالمون ماهم فرارامیکردیم

یادش بخیر

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

پس شماخیلی خطرناکین!!!ازماگفتن!!!
پاسخ:
آره خیلی

جیغ کشیدن سر یه طفل معصوم؟؟؟نکن این کارو الهه خانم!گناه داره بچه مردم!!!پسره و غرورش!!!
پاسخ:
آره خوطفل معصوم اذیت میکنه
بعدش من این غرورولهش میکنم

  • ناشناس ناشناسیان
  • با کفگیر خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    آره
  • سرباز شیعه
  • +++++++++++++
    پاسخ:
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخخ
    طفلک پسره
    خوشبختانه من از هیچ گروه از جوامع بشری بدم نمیاد!
    پاسخ:
    خخخ
    حقش بود
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • بعد از عذرخواهیش می گفتی با آخرت باشه باور کن دیگه تکرار نمی کرد 
    پاسخ:
    اتفاقاگفتم
    اونم سرشوانداخت پایین رف نشست
  • سرباز صفر
  • سلام دوست عزیز
    در بحث جذاب ما شرکت کنید
    اقدام جدید فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی
    نوتِلا بار یا نان داغ شکلات داغ؟ کدام را می‌پسندید؟
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1398
    نظر خود را برای ما بنویسید
    التماس دعا

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.