بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

گاهی....

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ

گاهی سینه ام مکانی تنگ برای قلبم میشود

استخوان های سینه ام قلبم رامی فشارند

دلم احساس تنگی میکند...

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۳)

  • کیکاووس ضیغمی
  •  هر از گاهی آدمها دلتنگ میشوند
    پاسخ:
    آره
    ممنون
    (: قشنگ بود
    پاسخ:
    مرسی
  • ماجده هستم
  • زیبا

    پاسخ:
    ممونم
  • Hamid ‌‌‌‌
  • بیگ لایک
    پاسخ:
    مرسی
    دلتنگی...
    دلم برای هیشکی تنگ نیست! ●_●
    پاسخ:
    خخخخ
    امادل من تنگه
  • 💕 پسر خوب 💕
  • عالی
    احسنت
    پاسخ:
    مرسی
    آن شاء الله این گاهی ها تو زندگیتون دیگه تکرار نشه(یا کمتر تکرار بشه)
    پاسخ:
    انشالله
    ممنونم
    آه گفتم افسوس خوردم 😂
    پاسخ:
    افسوس نخورعزیزم
    ممنونم
    لایکـــ...
    پاسخ:
    ممنونم
    آی گفتی
    پاسخ:
    مرسی
    زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم
  • ادریس ساتیاری
  • واقعا لایک :)
    پاسخ:
    واقعامنم ممنونم
    اه اره 
    پاسخ:
    این اهه براچی بود؟؟؟

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.