بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

قهرکه میکنید....

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۱)

  • علیرضا ait20
  • دقیقا رو نیمکت ذخیره نشستن ! 
    پاسخ:
    آره واقعا
    ممنونم
  • (ک) (شباهنگ)
  •   درسته این بلا سر خیلی ها اومده..
       ولی دیگه دیر شده بوده..
    پاسخ:
    آره چون اونی که جاپرمیکنه سعی میکنه خیلی خیلی بهترازاون قبلیه باشه
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • زیبا بود!
    پاسخ:
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • من نگفتم که بردار
    گفتم منم گذاشته بودم
    عکس خوبیم هست
    بای
    پاسخ:
    شرمنده
    باشه ببخشید
  • رفیق خاموش

  • درسته 

    پاسخ:
    آره
    عکس و متن خوب ...

    ولی اون گربه هی میخواد بپره .. نمیپره ... نمیدونم از چیزی ترسیده ... چیزی دیده ...
    پاسخ:
    ممنونم
    من بهش گفتم که نپره
    :)
    پاسخ:
    :)
    ممنونم
    عکسه قشنگی بود.
    من شمارو لینک کرده ام
    شما مارو نمیلینکی؟
    پاسخ:
    ممنونم
    الان لینکت کنم
    شرمنده ندونستم که لینکم کردی
  • 💕 پسر خوب 💕
  • این عکسه رو من واسه تلگرامم گذاشته بودم!!
    پاسخ:
    دیه من چه بدونم توگذاشته بودی
    منم یهویی چشم بش خوردوگذاشتمش
  • یحیی پروین
  • :/
    عجب!
    پاسخ:
    آره عجب
    مراقب باشیددیه
  • علی رحمانی پور
  • زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.