بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

آغوش مادر

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

 

تمام غم های دنیادرآغوش مادرفراموش میشوند

.

.

.

هروقت غمناک شدم مادرم رابغل کردم

هروقت دلم محبت خواست مادرم رابغل کردم

درآغوش مادرم احساس امنیت میکنم

احساس آرامش

احساس پرواز

آغوشش باعث میشودتمام دردهایم رافراموش کنم

مادرجانم دوستت دارم

باتمام وجودم تورامیپرستم

 

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۴)

اوکی دنبالی
پاسخ:
مرسی بابت دنبال کردن
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیست
    پاسخ:
    ممنونم
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • لایک دازی
    پاسخ:
    مرسی عزیز
  • رفیق خاموش
  • چقدر قشنگ و زیبا 


    پاسخ:
    ممنونم
  • (ک) (شباهنگ)
  • خیلی عکس نوشته زیباییست..
     قدر مادر را باید تا هستن بدونیم..
    پاسخ:
    آره دقیقا
    اماافسوس که قدرشونوبعضیاندونن
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • مادر.....
    پاسخ:
    پدر
    ممنون
    عالی ...
    نقاشی خوب و جالبی بود
    پاسخ:
    مرسییی
    آرع نقاشیه خوبیه
  • سرباز شیعه
  • ++++++++++++++++++++
    پاسخ:
    ممنونم
  • علی رحمانی پور
  • قدر مادرانمان را بدانیم
    پاسخ:
    آره ممنونم
  • نـــای دل
  • عالی...
    پاسخ:
    مرسی
  • (وبگرد)گذری
  • آفرین.سلطان قلب ها مادر
    پاسخ:
    سلطان قلب هامادر
    درسته
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خووووووووووووووووب بوووووووووووووووووووود
    پاسخ:
    ممنونم
    مادر...
    کلمه ی خیلی قشنگیه
    خدایا سایه هیچ مادرپدری رو از سر بچه هاشون کم نکن
    پاسخ:
    آره واقعا
    آمین
  • raha ــــــــ
  • ++++++++فوق العاده زیبا++++++++
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.