بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پشه

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ

ازاین پشه اونقدبدم میادکه نگو

لامصب همین که گیرم میاره آبکشم میکنه

اعصابم خورد میشه خو

همه رومیذاره میاددقیقاسراغ من نامرد

اه اه آخه جاکم بود؟

اومده زیرپاموخورده

نمیتونم دست بزنم زیرپام

خندم میگیرهcrying

اگه گیرش بیارم انتقام خونموازش میگیرم

خخخخخ

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۰)

خندیدن اجباری موقع درد :))))

اگه میخوای نخواره یه بار روشو بکن و نمک بزن زودی خوب میشه خواهر.
پاسخ:
بکنم؟
نه پوستم خراب میشه
نمکم کارسازنی
اگه سیرم بزنی یکم بعدش بازم میخوارع
لعنت خدا بر هر چی پشه ک امون ادمو بریده :(((
پاسخ:
پیش لعنت
  • (ک) (شباهنگ)
  • ..کف پاهات چسب بزن و بخواب 
    که هروقت اومد همون جا بچسبه..
     شما هم فرصت دارید انتقام بگیرید..
    پاسخ:
    خخخخخخ
    پیشنهادخوبیه
    ای بابا...ای بابا...
    عجب پشه ی بلایی بوده....دی:
    پاسخ:
    آره دقیقا
    ممنونم
  • دنیا تتلیتی
  • خخخخخخخخ خدا به دادش برسه پس
    پاسخ:
    آره حیف که اون پشهه خونه ی خودمون نیس
    وگرنه میگرفتمش منم میخوردمش
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • خخخخ
    خودت خودتو میخارونی قلقلکت میگیره؟
    خخخ :))
    پاسخ:
    آره دیگه
    من به زیرپام حساسم
    بکشیش حتما
    این پشه ها منو هم خیلی اذت میکنن :|
    پاسخ:
    خخخخخ
    آره مرگ برپشه ها
  • رفیق خاموش
  •  چه پشه مهربونی اومده کف پاتو زده بخندونتت 

    از این پشه ها کم پیدا میشه قدرشو بدون:))))
    پاسخ:
    آه نه بااااا
    ازشون بدم میادبخاطرمحیط زیستم که نمیشه حشره کش استفاده کرد

  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخخخخخ
    بس که شیرینی!!
    پشهه میخواسته خاک کف پات باشه! خودت زدی لهش کردی و نیشش رفته تو پات!!! خخخخخخخ
    پاسخ:
    نه لهش که نکردم
    اگه میدیدمش حتمااین کارومیکردم
    امافک نکنم شیرین باشم

  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب کم کردم آزاری کنید
    تا این بلا از شما دور شه

    جالب بود
    ممنون
    پاسخ:
    ههههه
    مردم آزاریه دیه منظورتون؟
    آخه نمیشه
    مردم آزاری توخونمه دوس دارم یکی روکه دوس دارم اذیتش کنم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.