بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

کارنامه ی اعمالموگرفتمممممممممممم

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ

امروز رفتم کارنامه ی اعمالموگرفتم

اونم چه کارنامه ای

بخاطرپدرگرامی نتونستم اعتراضم بدم

چون سایتاروبسته بودن

حالاموندم چیکارکنم

چندروزپیش گفتم بریم کارنامه بگیریم

امابابام گف نه بعدامیریم

حالام که رفتم دیررفتم موندم چیکارکنم

cryingcryingcrying

اماهرچیه به درک

آدم خوب برای نمره غصه نمیخوره بااینکه دخترم امانمره برام اهمیتی ندااااااااااره

laugh

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۶)

  • شوخ طبع-(وبگرد)گذری
  • اتفاقا بر عکس چون دختری مهم نیست نمره چند بگیری مگر بخوای بری دانشگاه که اونم باز زیاد مهم نیست مگر بخوای بعدش بری سرکار با مدرک دانشگاه که اونجا فقط معدل و رشته دانشگاهی و مقطع مدرکی که داری مهمه نه نمرات دبیرستان و مدرسه ات.
    تازه دانشگاه چون شرط معدل گذاشتن نمره سوم دبیرستان نهایی و کتبی ها مهمه فقط بقیش زیاد تاثیر نداره.تا ده سال دیگه هم کنکور رو بر نمیدارن که کلا معدلی بشه خیالت راحت خواهر.
    پاسخ:
    اون که بله
    امامنظورم این نبودمنظورم این بودش که من مثل دخترای دیگه بای نمره گریه نمیکنم
    نمره برام اهمیت نداره

    فداسرت مهم نیست
    پاسخ:
    آره مهم نیست
    واقعانم نمره ارزش نداره:)))
    پاسخ:
    آره مثلاچی بشه
    :|

    پاسخ:
    :/
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • ایول به این دختر
    پاسخ:
    ممنونم
    انشالله موفق باشی ...
    پاسخ:
    ممنونم همچنین

    با اینکه دخترم نمره برام اهمیتی نداره :))))))))))))

    والا

    نمره که مهم نیست آدم باید دلش پاک باشه
    پاسخ:
    به دل چه ربطی داره اونوقت؟
    خوبرادخترانمره خیلی مهمه
  • اقا مهندس
  • خوشابحالتون
    من با اینکه پسرم ولی خیلی نگران نمره هام هستم
    دارم میمیرم از ترس

    پاسخ:
    خخخخ
    حتماگل کاشتی دیه
    منم بااینکه گل گل کاشته بودم
    امامهم نیست
    ای ول
    دقیقا مثه من :)
    اصن ارزش داره بیای اعصاب خودتو ناراحت کنی واسه نمره و کارنامه؟؟؟
    هر چی بود به درک... باید خوش باشیم ^_^
    پاسخ:
    خخخخ
    دقیقا
    مثل چی بشه بخاطرنمره بشینی زارزارگریه کنی
    گریه نمرتومیبره  بالا؟
  • نشسته خنده
  • حالا چن شدی؟؟؟؟؟
    خخخخخ^_^
    پاسخ:
    نمره معدل ندادن
    فقط نمراتموتویه کاغذکوچولودادن دستم
  • raha ــــــــ
  • این موضوع کاملا به اثبات رسیده که اعتراض هیچ وقت مورد قبول واقع نمیشه...
    پاسخ:
    وامگه میشه؟
    منم که دیه اعتراض ندادم
    ینی نشدکه بدم
    واقعا!!!!!!!!
    پاسخ:
    واقعا
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • نمره هم زیاد ارزش نداره
    آدم باید فقط نگران خوبی هاش باشه
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنونم
    آره
    من اصلانگران خوبیامم نیستم
    هیچی برام مهم نیست
  • دانلودو | دانلود فیلم و سریال خارجی
  • سلام وبلاگ زیبایی دارین ، خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید و نظرتون رو درموردش بگین :)
    ممنون
    پاسخ:
    بله
    ممنونم
  • طاها میرویسی
  • عجیبه خط آخر!!
    پاسخ:
    واچرا؟
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • :)))
    پاسخ:
    :)))
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.