بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

لااله الله

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

اسغفرالله ربی واتوب وعلیه

عه بابا

عه بابا

مگه میشه هرخوابی ببینی وعینش به حیقیقت درآد؟

اه اه دیه نمیخوام خواب ببینم

آخه مگه میشه؟

  • الهه سوداگر

نظرات  (۸)

  • "(وبگرد)گذری
  • حالا خوابت خوب بود یا بد؟
    اگر خوب بود لابد ترسیدی که هر چی دیدی اتفاق افتاد عیناً.خواب زنده ها جزئی از زندگیه...
    من یه بار مادرم درست موقعی که داشتم برای شب عید فطر یه کار خوب میکردم خواب دید.
    وقتی رسیدم نزدیک سحر با مادرم که تازه بیدار شده بود رو برو شدم و خوابش رو تعریف کرد
    بهم گفت توی یه باغ سرسبز من و تو بودیم و یه عالمه درخت میوه و کوهی از گردو و بادام...
    دیگه همینطوری داشتم غلت می خوردم توی میوه هایی که چیده بودم و از خواب بیدار شدم.
    جالبه همزمان با کار خوبم اون خواب رو دیده بود.

    من هنوز منتظر تعبیر شدن اون خواب بهشتی ام.
    پاسخ:
    توخواب توخودبهشت رودیدی
    اماالان تعبیرشونمیفهمی
    شایدیه موقعی یه چیزی بدس بیاری این دنیا
    امااصلیه اون دنیاس
    شماتوبهشت بودین
    این خواب برای این دنیانیست
    مال آخرتتونه
    خواب منم گاهی خوبه گاهی بد
  • نشسته خنده
  • چه باحال 
    راستی اگه در نوشتن اذکارتون دقت کنین ممنون میشم
    ^__^
    پاسخ:
    چشم
    ممنون
  • (ک) (شباهنگ)
  •   ادمهایی که دلشون پاک و صادق است
      همیشه خوابهایشان حقیقت داره..
    پاسخ:
    ندونم والا
  • طاها میرویسی
  • بله میشه
    درباره دژاوو و رویای صادقه تحقیق کن :)
    پاسخ:
    باشه
  • علی رحمانی پور
  • سلام
    خوشحال میشم در انجمن ما عضو بشید
    توضیحاتش در سایتم قرار داره
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    وای چه باحال
    ینی همه ی خوابات واقعی میشن؟
    پاسخ:
    آره همه ی همشون
    حتی اون خوابایی روکه یادمم نمیاداونام یه مدت دیه حقیقی میشن
    اصلنم باحال نی
  • سیّد محمّد جعاوله
  • بعضی خوابا درستن
    بعضیا هم حاصل افکار روزانه هستن
    و یا ناشی از پرخوری

    ولی آدم خواب نبینه بهتره کلا


    پاسخ:
    هه
    خوابای روزانه هم دیه حقیقت پیدامیکنن
    والادیه میترسم
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • اوهوم میشه
    پاسخ:
    نبایدبشه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.