بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

وقتی یکی رودوس داری

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ
  • وقتی یکی رودوس داشته باشی دوس داری که زندگیتوبه پاش بریزی

  • وقتی یکی رودوس داشته باشی دوس داری که کل زندگیش عطرتنتوبده

  • وقتی یکی رودوس داشته باشی دوس نداری که ازت دورش کنن

  • وقتی یکی رودوس داشته باشی دوس داری کل زندگیت بااون رقم بخوره

  • وقتی دوسش دارم دوس ندارم ازم جدابشه

  • وقتی دوسش دارم دوس دارم باهام باشه

  • وقتی دوسش دارم دوس ندارم کسی چوب لای رابطمون بکنه

  • وقتی دوسش دارم دوس دارم بگم دوست دارم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۱)

  • طاها میرویسی
  • خیلی بده :(
    پاسخ:
    چراااااااااا؟
  • نشسته خنده
  • من عاشق خدام
    چطوره ؟؟
    پاسخ:
    عالیه
    عاشق خدابودن بهترازاین عشقای زمینیه
  • (ک) (شباهنگ)
  • ...حتما میگه..چون او هم شما را دوست دارد..
    پاسخ:
    آره میگه
    ممنونم
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • :)
    پاسخ:
    :)
    ممنونم
  • مهدی رهنما
  • ماجرای واقعی , تکان دهنده و شگفت انگیز 13 سال زندگی من با موجودات کاملا ناشناخته

    موجوداتی که مردم آنها را به نام جن می شناسند ولی واقعیت آنها کاملا متفاوت با برداشت مردم است.

    هر کدام از ما یکی از آنها را از ابتدای تولد در بدن و ذهن خود داریم

    و دنیا و آخرت ما در دست آنهاست.

    http://adamhoshyar55.avablog.ir/

    پاسخ:
    ممنونم ازتون
    شرمنده یه باروبتونودیدم برای هفت پشتمم کافیه
    عالی
    پاسخ:
    ممنونم
  • رفیق خاموش
  • :)
    پاسخ:
    :)ممنونم
    زیباست...
    پاسخ:
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    پاسخ:
    ممنونم
    :)))
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
  • علی رحمانی پور
  • ممنون قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.