بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

آستیگماتیسم

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

قلبم مبتلابه آستیگماتیسم شده است

محبت های دریافتی رادریک نقطه متمرکزنمیکند

به عدسی نیازداردکه انحنای قلبم راجبران کند

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۰)

اصن همون که شما می فرمایید!!!!!!
پاسخ:
بله هرچی که من میگم
اتفاقا قسمت و سرنوشت واقعیه واقعیه!!!اگر خدا نخواد بنده خدا هیچ کاری نمیتونه بکنه!!!وقتی مصلحت نباشه کاری از دست منوشما ساخته نیس!!!
پاسخ:
خدامیگه ازشماحرکت ازمن برکت
میگه هرکس مسئول سرنوشت خودشه،قدرت اختیاروانتخاب دادم خودش انتخاب کنه که میخوادبدبخت شه یاخوشبخت
سرنوشت وقسمت الکیه
ماخودمون راهمونوانتخاب میکنیم
قسمت مام این بوده دیه!!!کاریشم نمیشه کرد!وبلاگت الان خیلی خفن شده!!!رنگ مشکی حالت مرموز بودن به سایت میده!!!
پاسخ:
خودمم مرموزم
درونم یه جوره بیرونمم یه جوردیه
قسمت الکیه
انسان خودش آیندشومیسازه
یاخرابش میکنه یادرستش میکنه
سرنوشت هرکس دست خودشه
انسان نبایدسرنوشتشودست قسمت بسپاره
من تجربی نخوندم والا :)
پاسخ:
موفق باشین
در رابطه با متن ادعای الکی که نوشتین باید بگم که من واقعا عاشق بودم و عشقو شناختم ولی بعضی وقتا این اطرافیانن که برامون دام پهن میکنن!!!
پاسخ:
آره اینم درسته
بعدپهن کردن دامشونم فک میکنن کار هنری کردن
که یکی روبدبخت کردن
ولی اگه من بجای توبودم منم رهاش میکردم
اونی که تورونمیخوادتوام نبایداونوبخوای
ای بابا!!!چرا رفتید تو فاز غم الهه خانم؟؟؟از متن هاتون معلومه که خیلی ناراحتین!!!
پاسخ:
آره دیروز داغون بودم اماامروز خوبم
جالب بودو لایک گندهـــــ O_O
پاسخ:
ممنونم
  • سوران زوراسنا
  • سلام
    واقعا زیبا بود
    آفرین به این استعدادتون

    خدانگهدار
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    خیلی تخصصی بوت :دی
    و البته گمانم به عشق و اینها هم مربوط میشد...
    پاسخ:
    آره
    مربوط به عشقه
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.