بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

اینم تمومید

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ

اینم تمومید

امسالم فینیش شدرف

یه مثل ترکی هس که میگه

اله بیل تزه آنادان اولدوم(انگارتازه ازمادرمتولدشدم)

امروزامتحان زیستم دادیم رفت پی کارش خیلی آسون بودش سوالات

اما20نمیشم

خلاصه

مهم اینه که تمومید

  • الهه سوداگر

نظرات  (۴)

ایشاا... امتحانای دانشگاه!!!
پاسخ:
ممنونم
  • شکوه شب وروز
  • دوزدیریسن(درست میگی)
    پاسخ:
    من خودم ترکم معنیشومیدونم
    بیلیم دوزدیرم
    خدا رو شکر که تموم شد:)
    پاسخ:
    آره شکرخدا
  • سیّد محمّد جعاوله
  • آخیش
    راححححححححت
    عالییییییییییی
    موفق باشید
    پاسخ:
    واقعاآخییش
    راحت شدم
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.