بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ویروس بیان

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ

تازگیایه ویروس خطرناک کشف شده

ازوبلاگاتون مواظبت کنید

ویروسه روحوصله ی نویسندگان تاثیر(-)میذاره

همشون یکی یکی بی حوصله میشن وبلاگارومیحذفن

خطردرکمین هست مواظب باشین

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۰)

  • ساتیا سخی پور
  • منم فکر کنم ویروسرو گرفتم در مرحله مقدماتیشم چون دارم فکر میکنم که وبلاگمو بحذفم
    پاسخ:
    نه مقاومت کن
    حذف نه
    یکی پیدا بشه پادزهرشو بسازه بده منم مصرف کنم منو فرا گرفته ولی حذف بکن نیستم
    پاسخ:
    آفرین همین پادزهرشه اگه موفق شدی بمون  اطلاع بده تابااستفاده ازسلولات براش پادزهربسازیم
    روی منم یه خرده تاثیرگذاشته ولی دارم مقاومت می کنم:)
    پاسخ:
    آفرین منم سعی میکنم داروشوپیداکنم
    آی گفتی :|

    واقعا :|
    پاسخ:
    آره من که فک کنم ویروسه
    :|
    پاسخ:
    :/
    ((((((((:حواسم هسد
    پاسخ:
    آورین یادت بمونه دیه

  • سیّد محمّد جعاوله
  • متشکرم که گوشزد فرمودیید
    پاسخ:
    خواهش
    چاره کار یه انتی ویروسه ناقابله!!!ترس نداره که!!!
    پاسخ:
    بله اماهنوزنیومده بازار
  • طاها میرویسی
  • اوه راست میگی!!
    پاسخ:
    آره متاسفانه
  • رفیق خاموش
  • سلام:ممنون از اطلاع رسانیتون :))

    من برم مواظب باشم که خطر در کمین است:)
    پاسخ:
    آره برومواظب باش

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.