بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

همیشه بگین که من میتونم

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ

حتمابخونیدمن تاحالا پست بلندنذاشتم چون میدونم کسی حوصله ی خوندن نداره امااین یکی بلنده ولی اگه امکانش هست بخونید

یه روزنزدیک امتحانات ترم اول بودش که مربی پرورشی اومدکلاسمون وازمعلمون اجازه گرفت ومنوباخودش برد

سوارماشینش که شدم بم گفت الهه یه جلسه ای هس که تمام رئیس شوراهابامربی پرورشیشون اومدن

تمام کسایی هم که یه سمتی توبخش پرورشی دارن اونام اومدن

ازدوسه نفرمیخوان که بیان حرف بزنن فورابلندمیشی میری

منم گفتم باشه

وقتی رسیدم سالن دیدم که کلی دانش آموزدختروپسرجمع ان نشستم یه متن سخنرانی همون جاآماده کردم

وقتی مجری گف که سه چارتارئیس شورابیادبلندشدم به خودم گفتم که الهه تومیتونی

بایدمن موفق بشم تاشورای مدرسه مون شورای نمونه دربیاد

وقتی رفتم جلوی تیریبون دیدم که کلی آدم نشستن وبم نگامیکنن یه بسم الله گفتم وشروع کردم وقتی تموم شدحرف زدنم موقع نشستنم شنیدم که یکی ازپسراگف ایول نه بااا دخترام میتونن این شدکه من بعداین سخنرانی یه چندتاسخنرانی دیگم کردم که توهمشون موفق بودم

هدفم ازاین گفته این بودکه نبایدبگیم من نمیتونم بلکه بایدبگیم من میتونم وموفقم میشیم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

  • یـک مـعــلـم . .
  • آفرین به شما^ـ^
    "خودباوری" اولین قدم برای موفقیت درهرکاریه . .
    "من می تونم"یعنی توانمندی ها وداشته هام رو "باور" دارم :)

    +سلام و تقدیم احترام به محضرشما^ـ^
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    بله تنهاکافی آدم خودشوباورکنه اگه باورکنه کارتمومه
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • آورین
    پاسخ:
    صدآورین
    جالب بود و تاثیرگذار!!!افرین به این شجاعت و دلیری!!!شیرزنی هسی واسه خودت!!!
    پاسخ:
    هرکی میتونه یه شیرزن یایه شیرمردباشه فقط بایدباورکنی که میتونی
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خو خوب بلدین من بلد نیستم!! خخخخخخ
    پاسخ:
    سخت نیس منم بلدنبودم
    ((((((:ایولا
    پاسخ:
    ینی خوندی
    باااا مرسی
  • 💕 پسر خوب 💕
  • ایول به شما
    حسودیم شد شدید
    پاسخ:
    حسودی دیه چرا
  • سیّد محمّد جعاوله
  • چه موفقیت خوبی
    هورا
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.