بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مچکرم

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ب.ظ

یه چندمدت بودکه لباس سیاتنم بود

اماامروزاین لباس سیاه روبه لباس قرمزتبدیلش کردم

من خودمم توکارخودم موندم کلامن یه فازنمیزنم یک درمیون فازشادوغم میزنم

ازهمه ی دوستام مچکرم که تولدموبم تبریک گفتن بخصوص ازیکی خیلی خیلی ممنونم که کارش واقعامنوخوشحال کرد

ازت بی حدواندازه ممنونم

این کارشوخیلی دوس داشتم.

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۳)

:)
پاسخ:
:)
  • سید رضا حسینی
  • هـ هــ
    کاش منم فقط لباسم سیاه بود
    اما خودم سیاهم باطنم سیاهه امیدم سیاهه زندگیم داره سیاه میشه  

    تولدتون  مبارک
    پاسخ:
    ممنون امیدوارم توام این رنگ سیاهوبندازی دور
    بقول معروف شیش و8میزنی:)
    پاسخ:
    آری
    عزیزم هیچ وقت رنگ مشکی نپوش ...
    رنگ ها واقعا توی روحیه اثر میگذاره...
    من رنگ صورتی رو خیلی دوست دارم تو هم بپوش ...هم شاده... هم آرامش میده به آدم.. هم دخترونه است...:)
    پاسخ:
    اون رنگی که اصن دوس ندارم صورتیه من عاااااااااشق سبزم
    آخیییش، به این می گن قالب
    اون چی بود آخه! سه تا ستون داشت، نوشته ات میفتاد اونور حاشیه!
    این خیلی عالیه، مبارک باشه، هم قالبت و هم روز تولدت :)
    پاسخ:
    مرسی
    OK
  • بابا لنگ دراز
  • تبریک :)
    امکانش هست قالب وبتونو تغییر بدید؟
    خیلی شلوغ نیست جسارتأ؟
    پاسخ:
    ممنون باشه
    همیشه رنگ شاد بپوش بی نهایت توی روحیه ی آدم تاثیر داره :)
    پاسخ:
    آره
    سلام:   امیدورم همیشه دلتون  شاد باشه:)


    پاسخ:
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • تولدتون مبارک
    و مچکرم
    پاسخ:
    میسی
    خب حتما بهتون میاد.
    پاسخ:
    چی بم میاد؟
    ok
    پاسخ:
    ببشین
    چرا مشکی!؟
    پاسخ:
    ندونم دلم گرفتنی مشکی میپوشم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.