بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

:(

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

نکنه باداومده ودوستای کامنت بذارموبرده؟؟؟؟؟؟؟

هرکی اومدوبم دست خالی نره ک یه کامنتی چیزی بذاره بره

  • الهه سوداگر

نظرات  (۹)

بعله
گذاشتم
پاسخ:
مخسی
گفتم که قالبت اصلا خوب نیست!
شلوغ کرده وبتو! از بعد روانشناختی گفتم این قالب اصلا خوب نیست! :)
پاسخ:
بعدیه مدت عوضش میکنم
  • طاها میرویسی
  • من بودم باد منو برد!!
    پاسخ:
    چه جورم برده
    ......
    پاسخ:
    ............
    شما هم نظر بزار
    پاسخ:
    چشم
    سیل اومده همه رو برده ............
    پاسخ:
    خخخخخخخ آره
    نوچ نبرده :)
    ایناشیم :)
    بخش قالب بیان پاتوق عشقم افتتحاح شده دوستی یه سرم به اونجا بزن :)
    پاسخ:
    اومدم دیه اونجا
    سلام حالتون خوبه؟
    گفتیم دست خالی از وبلاگتون نریم.
    پاسخ:
    ممنونم
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • سلام
    کامنت!!
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.