بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

عجب رسمیه

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ
عجب رسمیه
وقتی یه پسربه دنیامیاد
همه به به چه چه به مادره میگن
وهمه خسته نباشیددلاوربه پدره میگن
مادرشوهره همش میگه آفرین به پسرم چه کرده
اماوقتی یه دختربه دنیامیاد
همه زانوی غم بغل میگیرن وبه مادره میگن اه اه
به پدره میگن خاک توسرت عرضه نداری
مادرشوهرهمش توسرعروسش میزنه که دخترزایی مشکل داری
ولی بایدیکی به اینابفهمونه که بااااااا پسریادختربودن بچه مربوط به آقاپسرشمامیشه نه عروس بدبخت
این فرهنگیه که ماایرانیاداریم
  • الهه سوداگر

نظرات  (۱)

اولا چه بسیار دخترانی وجود دارند که ارزش
آنها خیلی بیشتر از پسر هست..

دوما...مگر تعین دختر یا پسر بودن بچه دست
پدر مادر است ؟؟
خالق خداوند یکتاست..
پاسخ:
خواین بحث مربوط به ژنتیکه مربوط به کروموزومایxyمادرپدرمربوطه
درسته خداماروآفریده اماکروموزومم این وسط یه کارایی میکنه
بعدشم من هرگزنتونستم علم ودین روقاطی هم کنم وبه هم مربوطشون کنم الانم نمیکنم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.