بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

قلبیب اوتدانیب دی

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ

قلبیب اوتدانیب دی

ایچریدن یانیام

چلدن اوتدانیم

منیم ایشیم آخیره چاتیبدی

من دای اولیم

(قلبم آتیش گرفته

ازدرون میسوزم

ازبیرون آتیش گرفتم

کاره من به آخررسیده

من دیگه میمیرم)

  • الهه سوداگر

نظرات  (۴)

نه وبلاگتو حذف نکن.
ولی قول بده این ترکی ها بزاری با معنیش
:)
پاسخ:
چشممممم
نمیپاکم ترکیم بامعنی برات میذارمش
خدا نکنه الهه خانم ...
این چه حرفیه...
اما شعرش هم آتشی بود..
پاسخ:
مگه ترکی بلدی؟
زبون چیبود
پاسخ:
ترکی
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حسش خوبه
    متوجه نشدم که
    پاسخ:
    ترکیه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.