بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بشکن

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

سازشکسته آوازخوشی مینوازد

پس ای معشوق بشکن این دل را

که دل شکسته خوب مینوازد
  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۰)

After reading Wittes's well-written article, I take back my comment on him not knowing what he's talking about. By and large, he clearly does. He's still wrong on the issue, though, as intermediate scrutiny is routinely applied in other important countitstional rights, such as commercial speech under the First Amendment, or sex-based discrimination under the Fourteenth.
لیلی با شما باشد و شما با لیلی. آمین
سیز عشقی!!
پاسخ:
بسوزه پدراین لیلی که پدرمجنونودرآورد
یه شعر با همین مفهوم توی کتابای درسی داشتیم فکر کنم

زیبا بود :)
پاسخ:
آری
اگر با من نبودش هیچ میلی   
چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟

به من آن با وفا را کار باشد

گدایی من او را عار باشد

همی دانم که با من مهربان است

که یاد او مرا آرام جان است
پاسخ:
بسیارزیبااااااااااااااااااااااااااااا
الکی گفتی یاد بابا5علی افتادم:) 
پاسخ:
آخ که چقددوسش دارم
از سروده های نیماهم زیباتره
پاسخ:
ممنونم
میگم دیه قلب عاشق خوب میزنه
از ترانه های نیما هم بهتربود
پاسخ:
الکی دیه؟
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حالا این دل شکسته چی می خونه؟
    حسی بود
    ممنون
    پاسخ:
    چرت وپرت
    گاهیم عاشقانه
    دلشکسته داغون مینوازد
    میخواند دلنواز
    پاسخ:
    شاید
  • طاها میرویسی
  • لایک
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.