بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

درس امروز

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ

من امروزدرسی یادگرفتم که تاعمردارم فراموش نخواهم کرد:

یادگرفتم که هرگزنبایدچیزهایی که نمیتونیم بهش بریسیمودوس داشته باشیم

دقیقامث کسایی روکه دوس داریم اماهرگزبهشون نخواهیم رسید

دقیقا مث اینکه عاشق یه هنرپیشه یای خواننده بشی

یلی خوب میدونی که آدمای مشهورباخیلیاصمیمین باخیلیامیحرفن اما،امانمیخوای باورش کنی

میدونی که بش نمیرسی امابازم تصورات بی جامیکنی

من شخصیم که عاشق نمیشم

اگه بشم واقعایه عاشق واقعی میشم

امااگه دلم بشکنه خردمیشم

این متن نه ادبیه نه تاریخی ونه علمی

این درس امروزمه ومنم به خوبی یادگرفتم

یادگرفتم که لقمه گنده ترازدهن خودم برندارم

چون همون لقمه رونمیتونم قورتش بدم بالا میارم

خاص من خداس....

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

Dec14 Hmm is anyone else entncnueriog problems with the pictures on this blog loading? I’m trying to determine if its a problem on my end or if it’s the blog. Any feed-back would be greatly appreciated.
  • مهدیس سپهری
  • عااااااااالی
  • رفیق خاموش
  • زندگی درس است و بس

    سلام:چه خوبه همه از زندگیشون درس بگیرن به جای گله و شکایت
     بعضی خواسته هامون واقعا غیر منطقیه

    آفرین به شما:)
    پاسخ:
    ممنون اره درس گرفتن بهتره ب شرطی که بش عمل کنی

  • نویسنده عشق
  • مخالفم :| باید سعی کنی تا به چیزی که میخای برسی :|
    پاسخ:
    درس میگی امابعضی چیزاغیردس یافتنین
    انگارمث  درغ توفضای مجازی
    حرفات سنگین و بسی منطقی بود

    لایک
    پاسخ:
    میسی

  • (ک) (شباهنگ)
  • درس خوبی بوده ...عالی
     خودمون هم میدونیم که اون هوسه ولی نمیحواهیم باور کنیم...
     اما دوست داشتن پرورگار با این عظمت هرگز هوس نیست...
    پاسخ:
    اره
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • دمِ شما گرم
    ایول
    عالیه
    منم یاد گرفتم
    مثلِ پستِ آخرم، باید به پست آخرم اضافه میکردم!

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.