بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دوست دارم ای تنهاهمدردم

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

زندگی چرت ترین ومسخره ترین چیزه که تابحال تجربه کردم

تواین دنیاهرکی دنبال ی چیزیه

یکی دنبال من،یکی دنبال پول،یکی دنبال عاشقی،یکی دنبال زندگی،

من دنبال هیچ کدوم نیستم،من دنبال اونم

دنبال تنهاهمدم شادی هام تنهاهمدم غمهام

من دنبال اویم

دنبال زیباترین حس دنیا

دنبال تنهاترین تنها

دنبال کسی ام که هرگزدرسختی هاتنهایم نمیذاره

هرگزدستاموتوظلمت شب ول نمیکنه

.

.

.

.

.

اوخدایم هس

اوتنهاهمدم تنهایام هس

اوست که تنهاس

دوستش دارم....

  • الهه سوداگر

نظرات  (۸)

14- A big reaon we are still 3rd in defensive efficiency is based on are first 7-10 games, where the team, as whole, was playing focused defense. During those games you defintley saw the improvement. Last 7-10 games, we have played well enough to win, but we have not played well defensively, and the argument can be made we are regressing back into ‘outscore the oppp8nento217; mode.
:)
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک
    قشنگ بود
    موفق و سربلند باشید
    پاسخ:
    ممنون همچنین
  • میچکا بانو
  • :(( فقط میشه سکوت کرد و بغض قورت داد ..
    پاسخ:
    آره موافقم
    سلام
    برای تبادل لینک مزاحم میشم ..
    لطفا وبلاگ ما را حمایت و دنبال کنید
    پاسخ:
    حتما
    like
    پاسخ:
    مخسییییییی
  • خواندنی ها
  • افرین بر شما
    خیلی متن قشنگی بود
    خدا تنها کسیه که هیچ وقت ما رو تنها نمیزاره
    پاسخ:
    فقط اونه که ناگفتنیارومیدونه
    ممنون
  • حامد پروینی
  • عشق واقعی فقط اوست!

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.