بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مجاز

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

روزی درپارک نشسته بودم بچه ی خردسالی آمدودرکنارم نشست به من گفت بیاآداماس وفال بگیرخوبن

من چون پول همرام نبودگفتم منتظربمان تادوستم بیایداونشست

من داشتم پیاماموچک میکردم ازمن پرسیدداری چیکارمیکنی گفتم که پیامای تلگرامموچک میکنم پرسیداون چیه؟

گفت فضای مجازی که چیزیش راس نیس

بهم گفت پس منم شبابه فضای مجازی میرم

تاحالاسوپ نخوردم امادوس دارم بخاطرهمین توآب نون خوردمیکنم وفکرمیکنم که سوپه

دوس دارم مادرم کنارم باشه اماخونه یمردموتمیزمیکنه

خواهرمومن ندیدم بخاطرکم پولی تن فروشی میکنه اماوقتی میادتنش سرجاشه اینم فضای مجازیه؟

پدرموازبچگی ندیدم مامانم میگه که بابام بهشته

من شباتوذهنم خانوادمونوکنارهم میبینم پس منم میرم فضای مجازی

اشک درچشمانم جمع شده بودندونستم که چی بگم

دوستم که ازراه رسیدتمام آدامس وفالاشوازش گرفتیم


آدم واقعاتاسف میخوره که چرادرسرزمین مان ایران بایداین چنین افرادی باشد؟

ایران مال ماست بیایداختلاف طبقات راباکمک به یکدیگرازبین ببریم وخودرابالاترازهمه ندانیم

ایران مال ماست فراخ وآسایشش هم واس ماست

بیایدآینده ای زیبابرای خودودیگران باکمک کردن به یکدیگربسازیم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۰)

ماجوانان این سرزمین دست به دست هم میدیم و با این معضلات اجتماعی میجنگیم!!!زنده باد ایران!!!
پاسخ:
زنده بادایران
Great stfuf, you helped me out so much!
  • حامد پروینی
  • متاسفم در کشوری زندگی میکنم که صدای "اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج"
    گوش جهانیان رو کر کرده - ولی دریغ از یک منتظر واقعی - کشوری که بیش از 90 درصد شیعه علی رو داره باید چنین  باشه وضع مردم؟

  • مهدیس سپهری
  • انشاالله کمترمیشه
    پاسخ:
    ایشالا
  • میچکا بانو
  • سلام :))
    موافق به همراهی کردن هم هستین؟! :)
    پاسخ:
    بله۱۰۰در۱۰۰

  • محمدمهدی اسدزاده
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید.
    در صورت تمایل تبادل لینک
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدهید
  • متین خواجه وندی
  • ساخت کلیپ از عکس، خدمت جدیدی از شرکت عکاسی MK4
    تا 22بهمن رایگان
    برای اطلاعات بیشتر و سفارش به لینک زیر مراجعه کنید.

    http://mk4-pg.blog.ir/post/Making-video-from-Photo

  • سینا مرادی
  • خیلی زیبا بود
    ولی متاسفانه از بین رفتن این مشکل با وضعی که الان داریم مثل رویاست
    پاسخ:
    ن رویانیس بیشتررویاهاب حقیقت تبدیل میشن فقط ب شرطی ک خودمون بخوایم خواستن توانستن هست
  • نشسته خنده
  • 😭😭😭😭
  • حمید خاکزادی
  • بله حق با شماست
    ایران با این همه ثروت طبیعی که داره نباید حتی یک نفر گرسته باشه
    اما متاسفانه کسانی هستن که پول و ثروت ملت رو بالا میکشن و یه آب هم روش
    پاسخ:
    وقتی جوانانی مث ماداره نبایداین مشکات پش بیان

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.